5 תשובות
ממשיכים לנסות להתקדם הלאה כי אין טעם להיתקע בנקודה אחת מסוימת , כמו שהגוף שלנו מתפתח ןהמחשבה מתפתחת גם המקום שאנחנו בו צריך להשתנות בעיקר כדי להרגיל אותנו לרעיון שלא הכל הוא נצחי גם .
בנוסף זה הטבע שלנו כבני אדם- למצוא איך אנחנו מתפתחים ומתעלים על עצמנו כל פעם ואפשר לראןת את זה הרבה במשך ההיסטוריה
תאמת אין לאף אחד מושג .
מה המטרה/החלום .
לכל אדם יש תכלית וחלומות ודברים שהוא רוצה להגשים אנחנו בני אדם יש לנו שאיפות
שהעבר לא יגרור אותנו למטה וידרדר אותנו יותר?
להתקדם הלאה