תשובה אחת
שואל השאלה:
מעצר מִנהלי הוא השמת אדם בתנאי כלא ללא משפט, וללא אישום. המעצר לא נועד לצורך חקירה או משפט ולא לצורך הגנה על העצור. לרוב, מעצר מנהלי נעשה מטעמי ביטחון, בטענה כי העצור עלול לסכן את ביטחון המדינה
*כמעט תמיד עוצרים אנשים בלי שום עבר פלילי או נשק
וכן, לפעמים ככה גם לערבים*
מעצר מִנהלי הוא השמת אדם בתנאי כלא ללא משפט, וללא אישום. המעצר לא נועד לצורך חקירה או משפט ולא לצורך הגנה על העצור. לרוב, מעצר מנהלי נעשה מטעמי ביטחון, בטענה כי העצור עלול לסכן את ביטחון המדינה
*כמעט תמיד עוצרים אנשים בלי שום עבר פלילי או נשק
וכן, לפעמים ככה גם לערבים*
אנונימי