4 תשובות
לא המון^
^5.3 מיליון??

(עריכה) לא משנה ראיתי שזה אחוזים
^זה רק מי שמחוץ לארון.
ע''פ מחקרים אנתרופולוגיים בטבע, בקרב רוב בעלי החיים אחוז הפרטים בעלי נטיות הומוסקסואליות עומד על כ-10%.
כלומר, ניתן להעריך כי 10% מאוכלוסיית בני האדם בעלי נטיות הומוסקסואליות, בין אם הם בארון או לא. או לפחות ל10% יש את הפוטנציאל, איך לצערנו בנינו חברה שמדכאת את היצר הטבעי הזה, ומשווה אותו לחטא.

אגב, הסיבה להומוסקסואליות בטבע היא כדי שזוגות אלה יגדלו את התינוקות/גורים שננטשו על ידי הוריהם הביולוגיים.