7 תשובות
למדתי לנגן ביוקליילי וישבתי במשך שעה+- בימים שזרמו לי
גיטרה, בסגנון כלאסי
(סליחה על הפוציות)
מנגן בגיטרה ופסנתר.
את האמת מתי שיש לי חשק אני אני לא מגביל את עצמי זה יכול להיות כמה שעות וזה יכול להיות 10 דקות.
אני מנגנת על פסנתר ואני מתאמנת שעה כל יום
שואל השאלה:
במה אתה מנגן?
אנונימי
דווקא ביום שהתחלתי זה פחות ממה שאני היום.
שהתחלתי זה היה גג שעה ביום
אני כבר לא מנגנת אבל שהתחלתי לנגן ניגנתי ממש קצת ותמיד אמרו לי שאני צריכה להתאמן עוד אבל כשהתחלתי להשתפר ניגנתי שעות