9 תשובות
תוציא
גבות מסודרות ובכללי שיער פנים מסודר זה פשוט יותר אסטתי ויפה
כן
אבל עדיף לבקש מידידה שתעשה לך שזה לא ייראה מוזר
אבל עדיף לבקש מידידה שתעשה לך שזה לא ייראה מוזר
אל תגע
לך למישהי מוסמכת
לך למישהי מוסמכת
גבות מסודרות ויפות לבנים זה פשוט וואו כן תסדר אותם
תלך לקוסמטיקאית שתעשה לך צורה ואז תנקה לעצמך כל פעם
זה לא פדיחות רבות מסודרות זה הכי יפה
זה לא פדיחות רבות מסודרות זה הכי יפה
להוציא וגם לעשות צורה הכי יפה זה גבות מעוצבות
כן זה מכןער
שואל השאלה:
עם פינצטה
עם פינצטה
אנונימי
באותו הנושא: