4 תשובות
האייפון אותו דבר גם בתל אביב וגם באילת
לשאלה, אייפון זה סבבה
אחלה מצלמה, מעבד ומערכת הפעלה
התוכנה היא טובה אבל באגים משתנים בין עדכון לעדכון בלי קשר לאיזה אייפון המצלמה לא רעה בכלל גם
אנונימי
שואל השאלה:
המצלמה שאין באגים כאילו זה איכותי?
הכל טוב השאלה היא ביחס למה
אנונימי