9 תשובות
זאת תמונת הפרופיל
מה מעליב
לא אכפת לנו מהרגשות שלך
אנונימית
אז תעלבי
מה מעליב
כי את בן בגיל 23
לא יודעת הם לא מבינים מב אתה לבד???
כי השם משתמש שלך רשום בתור "השכנה הכוסית הזו" אז זה יכול לבלבל
כי כתבת בביו שאתה בן אבל בשם ובפרופיל כתוב בת
באותו הנושא: