6 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שאסור אבל אם אני אשתה קצת לא בהגזמה זה ממש נורא?
אני יודעת שאסור אבל אם אני אשתה קצת לא בהגזמה זה ממש נורא?
אנונימית
תקשיבי אומרים שאסור לשתות וכבר אני אישית ניסיתי לשתות על 2 כדורים פסיכיאטרים שונים וחוץ מעייפות קיצונית לא קרה לי עוד משהו אז כאלו קחי בחשבון
אל תשחקי עם זה.
תשתי מיץ או משהו.
מבין שזה מבאס אותך, אבל אפשר להנות גם בלי
תשתי מיץ או משהו.
מבין שזה מבאס אותך, אבל אפשר להנות גם בלי
זה לא טוב בכלל לשלב כדורים עם אלכוהול, גם כשזה פסיכיאטרים וגם כשזה כדורים אחרים.
אסור לשתות. את לא יכולה.
אנונימית
כמו שאומרים, טוב שבא לך.
אסור לשתות גם אם זה ממש קצת.
אסור לשתות גם אם זה ממש קצת.
באותו הנושא: