5 תשובות
לרוב המוחלט יש טקס ומחלקים. מי שרוצה להוציא קודם ויכול זה אפשרי לו.
יש בתי ספר שעושים ביחד למי שכבר עשה 16
ויש בתי ספר שכל אחד דואג לעצמו..
ויש בתי ספר שכל אחד דואג לעצמו..
אצלנו במקיף כל אחד עושה לבד אבל זה תלוי במקיף
אנונימית
לבד. שיש יומולדת, תאריך לועזי
עושים כולם ביחד ולמי שלא חגג 16 עדיין מקבל תעודה..
באותו הנושא: