13 תשובות
כן
כן ברור
לא
לא, כי לא מגיע לו למות
לא
רק אחד? הייתי רוצחת את כל מי שאני שונטת
הייתי הורגת רק אנטישמים שפוגעים בעם ישראל
חוץ מזה לא, לאף אחד לא מגיע למות בגללי
תודה על המינוסים לאביו 3> כשאמרתי אנטישמים לא התכוונתי לאלה שסתם שונאים אותנו, התכוונתי למחבלים ולאלה שיורים עלינו טילים
חוץ מזה לא, לאף אחד לא מגיע למות בגללי
תודה על המינוסים לאביו 3> כשאמרתי אנטישמים לא התכוונתי לאלה שסתם שונאים אותנו, התכוונתי למחבלים ולאלה שיורים עלינו טילים
כן
^תבדילי בין אנטישמיות להתנגדות לגיטימית
^תבדילי בין אנטישמיות להתנגדות לגיטימית
זה תקף ליותר מאיש אחד?
כל מי שאומר כן אתם לא באמת הייתם עושים את זה להרוג בן אדם זה לא קל כמו שאתם חושבים וברגע האמת הייתם מתחרטים
באותו הנושא: