3 תשובות
תלוי בשביל מה, אם זה סתם כי יש לי קשר ידידותי איתן אז כן

אם זה ידידות שהייתי רוצה בתור זוגיות או משהו אז לא
אנונימית
תלוי אם אני רוצה את הידידות האלו או לא
לא בן אבל לי לא היה מפריע כל עוד זה לא רמיזות כלשהן