7 תשובות
לא
אנונימי
כן אני
התחלתי אתמול
שואל השאלה:
וואי אני מתחרפנת אני לא מסוגלת להמשיך מאז שגיליתי את הסוף שהולך להיות תכתבי לי הודעה ברגע שהגעת לסוף חייבת לדבר על החרא הזה עם מישהו
אנונימית
יאוו את מלחיצה אותיי למה חרא
אבל סבבי אעדכן
שואל השאלה:
חחח אני רק בפרק 7 מקווה שהפרקים האלה יהיו שווים את הסוף
אנונימית
אני רק באיזה פרק 4
אני ממש נהנת כרגע מקווה שהסוף יהיה טוב
שואל השאלה:
כן חייבת להגיד שאני בפרק 7 והסדרה וואו ברמות
אנונימית