8 תשובות
הכל בגלל בן גביר שעלה להר הבית
בן גביר, עלה להר הבית
הם תמיד עושים קטעים כאלה, הכל טוב.
מה קשר בגלל בן גביר? שיבינו המטומטמים שזה הארץ שלנו
והם רוצים להרוג אותנו^
בן גביר תמיד עולה להר הבית, אין איומים רציניים בעקבות זה.
עם זאת, תמיד יכול להיות פיגוע כתגובה אז
בן גביר לפי מה שהבנתי אבל שניהם מפגרים גם ארגון החמאס וגם בן גביר
בן גביר רוצה מלחמה לא הבנת?! כל הזדמנות הוא מנצל לעצבן את הצד השני - כי הוא רוצה כמו ילד קטן שדם חיילים יישפך. הר הבית הוא מקום קדוש ורגיש, עליה למתחם הר הבית מחוייבת בתאום בטחוני רגיש. אבל את פיתמר זה לא מעניין. כי מה אכפת לו שתפרוץ מלחמה - זה לא שהוא יילחם בה - הפרזיט! בלי פרובוקציה, הוא כלום!