10 תשובות
זה פשוט כנראה אומר שהקשר לא רציני מצידו
תלוי מה הןא מגיב
תלוי כמובן מה הוא מגיב להן
זה לא גרוע אבל זה גם לא מושלם
שואל השאלה:
ראיתי שהוא הגיב חיים שלי❤ לאיזו מישהי
אנונימית
יכול להיות שהוא חושב שזה לא ביג דיל או שהוא לא רואה את הקשר כמשהו רציני
זה גרוע לך
זה לא אומר שהוא גרוע
כי את בקטע שלו, לא בהכרח הוא בקטע שלך
שואל השאלה:
נפגשנו כבר ולא יודעת לפי איך שהוא מדבר איתי זה מרגיש לי שהוא כן בקטע אבל עדיין זה מוזר לי
אנונימית
אני מסכים איתך זה לא עובר חלק בגרון לראות את זה. יש סיכוי שהוא לא רציני
זה פשוט אומר שהוא לא רציני לגבייך
באותו הנושא: