6 תשובות
תלוי בצבא יש כאלה חוזרים במוצש או חמישי
ג'וב זה תמיד יומיות
ג'ובניקים זה לא תמיד יומיות
יש הרבה ג'ובניקים שמשרתים בבסיס סגור (משקיות תש, תקשוב, רלשיות וכו) היציאות זה בדרך כלל בחמישי אלא אם כן את סוגרת ויש בסיסים עם 11/3 אבל הכי נפוץ זה חמישי
יש הרבה ג'ובניקים שמשרתים בבסיס סגור (משקיות תש, תקשוב, רלשיות וכו) היציאות זה בדרך כלל בחמישי אלא אם כן את סוגרת ויש בסיסים עם 11/3 אבל הכי נפוץ זה חמישי
אנונימית
תלוי ביציאות יש כאלה עושים 11/3 כלומר יוצאים בחמישי של השבוע השני וחוזרים לבסיס בראשון. לפעמים בקורסים או בטירונות עושים 12/2 שזה לצאת בשישי בשבוע השני ולחזור לבסיס בראשון
שואל השאלה:
בדרך כלל ג'ובניקים(שהם לא יומיות) מתי יוצאים חמישי או שישי?
בדרך כלל ג'ובניקים(שהם לא יומיות) מתי יוצאים חמישי או שישי?
אנונימית
יש כלה שבוע שבוע
יש יומיות
קרביים יוצאים לרוב בשישי
יש כאלה שבחמישי
יש יומיות
קרביים יוצאים לרוב בשישי
יש כאלה שבחמישי
באותו הנושא: