7 תשובות
איןצורך כי מותר לעצור גם בשלשי
שואל השאלה:
אז גם אם יש לי מספיק שטח להוריד הילוכים פשוט להישאר בשלישי?
ותודה❤
ברור שמורידים
נו עברת??
אנונימית
אבל עברת?
שואל השאלה:
לא היה בסוף
אה הטסט לא היה