3 תשובות
זה לא יצא רק 1000 שקלים, החבילה תתקע במכס ותצטרכו לשלם מע"מ (תוספת של 17 אחוז)
אני חושבת שהיא תסכים אם תזמיני מוצרים בשווי נמוך יותר ולא ב1000 שקלים, בסופו של דבר צריך להבין שזה כסף שלה וגם אם היא רוצה לפנק אותך, היא לא חייבת להוציא סכום כזה על הזמנה.
אני חושבת שהיא תסכים אם תזמיני מוצרים בשווי נמוך יותר ולא ב1000 שקלים, בסופו של דבר צריך להבין שזה כסף שלה וגם אם היא רוצה לפנק אותך, היא לא חייבת להוציא סכום כזה על הזמנה.
שואל השאלה:
היא משלמת ואני אחרי זה מחזירה לה
היא משלמת ואני אחרי זה מחזירה לה
אנונימית
^ תחשבי על לפצל את ההזמנה..
זה בסופו של דבר יצא לך יותר מ1000 שקלים בגלל שזה יעצר במכס.
זה בסופו של דבר יצא לך יותר מ1000 שקלים בגלל שזה יעצר במכס.
באותו הנושא: