8 תשובות
חיצוני
אבל תלוי מי
בעיקרון אם אנשים זרים/שאני לא בקשר איתם יגידו לי שאני נחמדה או מצחיקה או משהו כזה זה לא יחמיא לי כי אני לרוב לא עצמי איתם
אבל חברים קרובים גם חיצוני וגם אופי מאוד ישמח אותי
מראה חיצוני
בגדול תלוי על מה החמיאו חיצונית, ועל מה באופי- אבל באופן כללי אופי.
חיצוני
חיצוני
אבל לא בקטע של לגרום לי להרגיש טוב עם עצמי
אלא בקטע באמת אמיתי
אופי.
אבל זה תלוי מי.
מישהו שסתם ראה אותי.
ילד מהשיכבה(כבר קרה לא מעט פעמים)
זה באמת תלויכ י חלקם לא מכירים אותי.
אבל נניח וכן.
אז אופי:)
אופי
שמחמיאים חיצונית (פעמים נדירות) אני לא מאמינה למה שהם אומרים
אנונימית
חיצוני אבל תלוי אם זה ממישהו שמכיר אותי כבר, אם הם מכירים אותי והם מחמיאים לי על האופי שלי אני אעדיף שכן
אבל אם מישהו שאני לא מכירה אומר לי שאני נראית טוב אז אני מעדיפה חיצוני