6 תשובות
פריימר זה כדי שיהיה בסיס יותר טוב למייקאפ
J.t
שואל השאלה:
אני לא שמה מייקאפ, רק קונסילר וסומק ומסקרה, אני לא צריכה?
אנונימית
זה בסיס לאיפור שהפנים שלך יהיו יותר חלקות יש איפור יראה טוב יותר
^^אני גם שמה רק קונסילר סומק ומסקרה ואני שמה
זה נותן מראה יותר טוב
פריימר משמש כבסיס למייקאפ, הוא שומר על העמידות של האיפור ומחליק את הנקבוביות
אם את מתאפרת בלי מייקאפ את לא צריכה פריימר
יש פריימר לעיניים פשוט..
וחוץ מזה קרם לחות יעזור גם
אני ספציפית גם שמה קונסילר מסקרה וסומק ולא שמה פריימר והאיפור שלי חלק וממש טוב
ואני משמשת רק בקרם לחות זה הכל תלוי את לא חייבת
J.t