5 תשובות
אתה לא לבד, תראה כוכב קטן אחד
"כשאני אוהב יותר, אז אני יותר "
לבד לא טוב ביחד רע
לבד לא טוב ביחד רע
"את הרי יודעת אשאר תמיד לצידך כי אני ואת אחד"
שיר-אני ואת אחד
"ואת מקשיבה ללב שלך ואת משתנה כל יום"
שיר-אישה שלי
"נשקי אותי חזק עד שיפלו השמיים"
שיר-והלכתי בדרך
"לימדת אותי לאהוב"
שיר-שנים
"העתיד גדל אצלך"
שיר-העתיד
"תאמיני או לא, לא היה יום בו לא חשבתי עלייך"
שיר-יומבו
"עוד עונה חלפה, את עדיין מאוד יפה"
שיר-הילד נשאר
"אוהב אותך עד סוף חיי בסוף אולי אמות"
שיר-שוטף את המילים
"תביטי בעיניים שלי תראי אותך"
שיר-הקלף נטרף
"מאז שאנחנו יחד אני עזבתי את הפחד"
שיר-שווה להיות נוכח
"את מיוחד מיוחד תחזיקי מעמד"
שיר-הסרט ששיחקנו בו נדם
"נראה שזה היה וזה נגמר"
שיר-הסרט ששיחקנו בו נדם
"אין למי לבשל, הבית ריק מעצב"
שיר-החיים היפים של קלרה שיאטו
"קשה בלילה בלי אדם"
שיר-קשה בלילה בלי אדם
"את כבר כמה שנים שטה בדם שלי וכולך טידידם עושה אצלי טידידי"
שיר-את עוד תהיי איתי
"את בדברים הקטנים בשבילי אלוהים"
שיר-את עוד תהיי איתי
"אני רוצה לומר הרבה מילים של שום דבר"
שיר-סקסופונים
"ארזנו את האוטו, תיק מלא שירים וים של זמן"
שיר-סקסופונים
"אני שלך רק איתך"
שיר-האמן
"לפעמים זה עדיף כשמשהו נגמר, יש מקום לחדש ומה שעבר עבר"
שיר-אהבה יבשה
שיר-אני ואת אחד
"ואת מקשיבה ללב שלך ואת משתנה כל יום"
שיר-אישה שלי
"נשקי אותי חזק עד שיפלו השמיים"
שיר-והלכתי בדרך
"לימדת אותי לאהוב"
שיר-שנים
"העתיד גדל אצלך"
שיר-העתיד
"תאמיני או לא, לא היה יום בו לא חשבתי עלייך"
שיר-יומבו
"עוד עונה חלפה, את עדיין מאוד יפה"
שיר-הילד נשאר
"אוהב אותך עד סוף חיי בסוף אולי אמות"
שיר-שוטף את המילים
"תביטי בעיניים שלי תראי אותך"
שיר-הקלף נטרף
"מאז שאנחנו יחד אני עזבתי את הפחד"
שיר-שווה להיות נוכח
"את מיוחד מיוחד תחזיקי מעמד"
שיר-הסרט ששיחקנו בו נדם
"נראה שזה היה וזה נגמר"
שיר-הסרט ששיחקנו בו נדם
"אין למי לבשל, הבית ריק מעצב"
שיר-החיים היפים של קלרה שיאטו
"קשה בלילה בלי אדם"
שיר-קשה בלילה בלי אדם
"את כבר כמה שנים שטה בדם שלי וכולך טידידם עושה אצלי טידידי"
שיר-את עוד תהיי איתי
"את בדברים הקטנים בשבילי אלוהים"
שיר-את עוד תהיי איתי
"אני רוצה לומר הרבה מילים של שום דבר"
שיר-סקסופונים
"ארזנו את האוטו, תיק מלא שירים וים של זמן"
שיר-סקסופונים
"אני שלך רק איתך"
שיר-האמן
"לפעמים זה עדיף כשמשהו נגמר, יש מקום לחדש ומה שעבר עבר"
שיר-אהבה יבשה