2 תשובות
הגוף מודה לך
אין לי מה לפרט
תמיד צריך לצרוך חלבון והצריכה של חלבון לטווח ארוך היא מה שבאמת משנה
אין משהו מיוחד ספציפית אחרי אימון
נותן לו אנריגה ומשתמש כבנייה לשרירים אחרי ההתפרקות באימון