6 תשובות
50 ומשהו
אנונימי
כרטיס לvip עולה איזור 150 (אולי כמה שקלים יותר)
תבדקי באתר
כנראה באיזור ה56
כנראה באיזור ה56
מרגיש כל כך מוזר שאני עובד שם כבר כמעט חודשיים
ואנלא יודע מחירים של כרטיסים
בשלישי עבדתי על האולמות של הvip בהקרנות של ברבי
אני חתיכת טרול
ואנלא יודע מחירים של כרטיסים
בשלישי עבדתי על האולמות של הvip בהקרנות של ברבי
אני חתיכת טרול
שואל השאלה:
אבל 50 ומשהו שקל זה לא לרגיל?
אבל 50 ומשהו שקל זה לא לרגיל?
זה עולה 153 כרטיס vip בדקתי לך
אין בעד מה❤
אין בעד מה❤
אנונימי
באותו הנושא: