15 תשובות
בטח אחי
לפי דעתי כן כי ליותר ילדים צריך יותר סבלנות פלוס זה יותר אחראיות בידיים שלך
לא
כן ברור
אבל זה תלוי בכמה את מעלה
אבל זה תלוי בכמה את מעלה
אנונימית
כן כי זה קשה לשמור על כולם בו זמנית אבל די תלוי בכמה הסכום שונה
לדעתי לא
שואל השאלה:
נגיד אם אני לוקחת 40 לילד אחד לשני ילדים זה סבבה 45? ו3 ילדים 50?
בת 19.5
נגיד אם אני לוקחת 40 לילד אחד לשני ילדים זה סבבה 45? ו3 ילדים 50?
בת 19.5
אנונימית
כן
כן בעיניי
כן
כי זה יותר ילדים ויותר לשים לב לכולם ולטפל בהם
כי זה יותר ילדים ויותר לשים לב לכולם ולטפל בהם
ממליצה לך לעשות מחירון זה יעזור לך מאוד
זה המחירים שאני לוקחת לבייביסיטר
וכמובן שזה בסדר אם נגיד את שומרת אל 1-2 ילדים אז המחיר היה זול בעיקרון אבל אם את שומרת אל 3+ ילדים לגיטימי שתקחי יותר
וכמובן שזה בסדר אם נגיד את שומרת אל 1-2 ילדים אז המחיר היה זול בעיקרון אבל אם את שומרת אל 3+ ילדים לגיטימי שתקחי יותר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: