3 תשובות
זה רעיון הוא לדעתי לא נחוץ.
באבי יאר זה אתר של בורות הריגה.
יש גם בפולין אתרים כאלו.
והמטרה במסע לפולין היא לא לגרום לאימה, היא לגרום לתלמידים לחשוב.
הדרך שבתי הספר עושים את המסע היא רעה ופוגעת במטרה.
אז אין סיבה להביא דווקא למקום הכי גדול של בורות הירי, אם יש לנו דומים גדולים גם בפולין, בייחוד שזה דורש אישורים נוספים ונסיעות ארוכות נוספות.
באבי יאר זה אתר של בורות הריגה.
יש גם בפולין אתרים כאלו.
והמטרה במסע לפולין היא לא לגרום לאימה, היא לגרום לתלמידים לחשוב.
הדרך שבתי הספר עושים את המסע היא רעה ופוגעת במטרה.
אז אין סיבה להביא דווקא למקום הכי גדול של בורות הירי, אם יש לנו דומים גדולים גם בפולין, בייחוד שזה דורש אישורים נוספים ונסיעות ארוכות נוספות.
שואל השאלה:
אני לפחות שמח שאני לא תומך בחלק מהאוקראינים שהם אנטישמים ותומכי נאציזם
אני לפחות שמח שאני לא תומך בחלק מהאוקראינים שהם אנטישמים ותומכי נאציזם
אנונימי
יש לך ממש איזה משהו נגד האוקראינים היום, אה
ונגד - כי אם כן, פשוט להרחיב לכל מדינה שהיינו בה אי פעם
ונגד - כי אם כן, פשוט להרחיב לכל מדינה שהיינו בה אי פעם
אנונימי
באותו הנושא: