13 תשובות
רק פיזים
פיזיים
פיזי אבל זה ממש תלוי
פיזיים בטלפון זה מזעזע
פיזיים אבל טלפון זה הרבה יותר נגיש אני חושבת שהם שווים כי פיזיים יותר כיפים לקרוא ויש יותר אווירה בטלפון זה לגלול סתם כזה אבל גם לא צריך לסחוב את זה לשום מקום וגם בדרך כלל יש סימניה בספרי דיגיטל אז גם לא צריך לזכור עמוד ודברים כאלה
פיזים
אם רק היה לי תקציב לפיזים
אנונימית
פיזיים
כן גם זה הרבה יותר זול בדרך כלל/או חינמי בטלפון
פיזי חד משמעית.. אני מבינה ת מה שאמרו מעליי שזה לא לסחוב את זה וזה נגיד יותר.. אבל ויש אבל ברגע שישלחו לך הודעה הדעה שלך תיהיה מוסחת ובקלות יותר את תעזבי את הסיפור.. כשאת עם ספר והטלפון בצד הרבה יותר קל להתרכז בסיפור עצמו
אנונימית
גם נכון
פיזיים
פיזיים, קשה לי להתרכז אם אני קוראת בטלפון
באותו הנושא: