8 תשובות
לא חושבת שיהיו הפגנות
שואל השאלה:
טוב אחי
טוב אחי
יש צום אז אני לא חושבת
בכללי אין בשעות האלה וגם לא באיזור של הסנטר
בדרך כלל ההפגנות יותר מאוחר
רגע גם שמאלנית גם סנטר אני מקווה שהיה הפגנות פעם ראשונה שהם מועילות
אנונימי
שואל השאלה:
קיי תודה(:
קיי תודה(:
לא חושבת בגלל הצום
אנונימית
באותו הנושא: