12 תשובות
לא, תודה לך שהזמנת אותנו
"תודה על האירוח היה ממש כיף"
אולי תעני לה בפרטי?
אנונימי
תודה לך, היה כיף :) (אם באמת היה כיף.)
שמחתי לשמח
היה כיף
תודה על האירוח,היה כיף רצח
ומזל טוב:)
שואל השאלה:
למה
תודה רבה לך על המסיבה
היה ממש כיף
מזל טוב (שם חיבה חמוד)
דולפינים?
שואל השאלה:
כתבתי לה בסוף " חיים שלי בכיף היה מושלם❤"
היה ממש כיף תודהה
אנונימית