4 תשובות
ההודעות הפרטיות שם זה המסנגר^^^
שואל השאלה:
כאילו להגיב למישהו על פוסט במסנג'ר זה סבבה?
כאילו להגיב למישהו על פוסט במסנג'ר זה סבבה?
אנונימי
אפשרי
כן
באותו הנושא: