166 תשובות
שואל השאלה:
ברו אתה רק בן 14
אנונימי
המה? השיער?
אנונימי
שואל השאלה:
כן זה שאל לי פעמיים אוף
אנונימי
שואל השאלה:
בקיצור אם אתם זכרים לא בתולים תענו
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוק עידו
אנונימי
חם, נעים, רך ולוחץ.
אנונימי
חה חה חה
צחקתי בקול
או יותר נכון
יצאתי בצהלולים
ככה זה אצלנו
המזרחים
נעים מדגדג כזה בקטע טוב בכיפה
זה מרגיש כמו לאונן פשוט בתוך גוף של מישהו
בהתחלה זה יכול להרגיש לא נעים אבל יחסית מהר מתרגלים
נ.ב אני מחרטט אבל ככה זכור לי שהחבר שאיבד כבר סיפר לי
אנונימי
מה הבעיה בשאלה הזאת לא הבנתי? היא מעניינת דווקא אתם לא חייבים להכנס
וואלה הרגשה טובה באמת
מדהים. תחשוב שזה כמו להביא ביד, רק לתוך חור צר ורותח שבנוי בשביל שהאיבר שלך יהנה.
אנונימי
אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל זה פשוט מענג כזה בהתחלה זה כואב אבל כואב כיפי כזה לא יודעת איך להסביר ( זה בפעמים הראשונות ) ואז זה פשוט נעים ( זה מנקודת מבט של בת כאילו איך היא מרגישה ) בנים אני פשוט מתארת לעצמי שזה כמו לאונן רק בגוף של מישהו
אנונימית
^^אחת התשובות הדוחות.
מה דוחה בדיוק?
אנונימי
האיבר הנשי מעוצב בשביל האיבר הזכרי, מה קשור חפץ?
גם האיבר הזכרי מורכב עבור האיבר הנשי.
איזה סנואופלייקס, לא ייאמן
אנונימי
לא ידעתי שיש דבר כזה גברים פמיניסטים
מה?
מה הוא כבר אמר? זה ממש נכון שהאיבר שלנו בנוי בשביל שלכם וההפך
אנונימית
מרגיש אוברייטד אחי אל תתרגש יותר מדי
הוא מתכוון איך זה מרגיש כשהזן שלכם נמצא בתוך הח1ר של האישה
אנונימית
התגובות כאן זה משהו חייבת לציין
וואי ממש זה הורג מצחוק
אנונימית
כמו לאונן בגוף של מישהו אחר פשוט כמו יד חמה כזה
אנונימי
אז כתבתי נטו. תהנה מהצומי שאתה כל כך צריך מבנות ואישור שאתה כזה פמיניסט ומכבד.
אנונימי
אני מניחה שזה מרגיש לגברים כמו אוננות יותר עדינה במקום די חם (כי באוננות ביד הם מפעילים הרבה לחץ אגרסיבי עם היד על הזין אז לא, האיבר הנשי לא יותר צר ומחכך מהיד שלכם, הוא אפילו יותר רפוי ועדין אז יש פחות לחץ על הזין מאשר כשעושים ביד) יש גברים שגם מרוב שהם עושים ביד בצורה חזקה הם לא נהנים ביחסי מין ואיבדו את התחושה למטה באיבר הנשי כי זה לא מספיק חיכוך בשבילם. בכל מקרה בגלל זה האישה תמיד יותר תרגיש את זה, כי מי מרגיש יותר שמכניסים אצבע לאוזן, האוזן או האצבע? ממה שאני יודעת בנות מרגישות את החויה שהאיבר של הבנים בפנים יותר אינסטנסיבית
אנונימית
^^^אנונימית
זה שונה אצל כל אחת לא אצל כולן הוא רפוי...
אנונימית
עשית ^^^ ולא הבנתי למי את מדברת
התכוונתי שהוא רפוי יותר ביחס ללחץ והחיכוך שהם מפעילים עם היד באוננות
אז זאת לא ההרגשה שהם מצפים לה בדיוק
אנונימית
^^^אוקי.
אנונימית
בתור גבר היא צודקת, אני לא מצליח לגמור מסקס כי החיכוך רטוב מדי והתרגלתי ליבש כשאני מביא ביד
אנונימי
אה ואני אגלה לכם סוד בעיקרון הבשר בחניכיים שלכם והבשר בפנים באיבר מין הנשי מרגיש אותו דבר ועשוי מאותו בשר פנימי עם כלי דם, אז אתם יכולים למצוץ אצבע לגעת בבשר חניכיים שלכם ובתוך הפה שלכם ולהבין שזה לא כזה ביג דיל רק רטוב וחם
אנונימית
ההבדלהוא שאין לנו בחור שיניים ועצמות רק הבשר מרגיש אותו דבר^
אנונימית
חשבתי זה אתר של ילדים
מצטער אבל זה לא נשמע לי נורמלי שילד בן 5 מתעניין בנושא הזה, אחריות ההורים היא לחסום תוכן מסוג זה ככל האפשר
אני מבין כההתעניינות מתחילה בגילאי 12,13...
^אני מניח שכן, מסתבר שיש מכל הגילאים
חם צפוף ורטוב
אנונימי
אתם יודעים מה , בואו אני אעשה לכל הלא מבינים בעניין סדר , ההרגשה היא בעצם הרגשה של חם , נעים , רך ולוחץ .
אנונימי
בתוך? חמים כזה
חום שעוטף לך את האיבר
לא ככ חם אנונימי
חמים כזה אתה יודע פושר לוחץ פחות
רטוב? לא לא רטוב
לא רטוב? זאת כבר בעיה שלך אם כך שאתה לא מחרמן אותה מספיק^^
אנונימי
חחח יא בתול
איכ איכ איכ. אשכרה מנהלים על זה דיון? בטוחה שזה לא הגיל שלכם בשביל זה.
רגע על איזה איבר מדובר
פה או מנוש?
במנוש רטוב בזמן משגל כן אבל לא מורגש ככ בשמוליק שלך
אחי לא נגעתי באישה שנים
אנונימי
חצי מהדברים אני לא מבינה, וגם אתם לא אמורים!
אנבל לי מי את שתקבעי מה הגיל ועל מה מנהלים דיון
לא אמורים להבין? זה שאת חושבת שסקס זה דבר אסור וצריך לשכב רק אחרי החתונה לא אומר שזה מה שקורה אצל כולם
אנונימי
גם אני (הדבר היחידי שנגעתי בו זה בעצמי)
כן מה את מתערבת
חצופה
מה את עונה בכלל אל תעני לי
הי הי.
זה אומר שאתם באמת לא בגיל בשביל זה. למה לבגר את עצמכם בכוח?
וואלה לאישה זה נעים מניסיון וכולם פה בני 14
אנונימית
זה מה שקורה שילדים בני 12 נמצאים בסטיפס
חם, נעים, רך ולוחץ.
אנונימי
deadflower
איך אתה מסביר את ההרגשה אם זה לא חם , נעים, רך ולוחץ?
אנונימי
אנבל רציני שאת בת 17 ואת לא מבינה מה הם אומרים?
התגובות כאן זה משהו
למה לא בגיל לזה? הממוצע העולמי זה 16 או 17... קוראים לזה גיל ההתבגרות חרמנות הורמונים
אנונימי
בטח! למה שאני אבין?? זה לא אמור לעניין אותי בגרוש. אני קטנה מידי
אל תעני לי בכלל חוצפנית
זה עצוב ממש. אני יודעת שזה הממוצע. תודה שאתה מזכיר לי
את באמת קטנה מידי. וילדותית בנוסף לכך
אנונימי
למי מי אתה חושב שאתה ? מינימום מומחה מ^ן
ילדים!! לכו לישון הדיון הזה לא לגילכם. תגלו איך זה מרגיש כשיגיע זמנם. לילה טוב(:
זמנכם
אל תעני לו בכלל
אנונימי
הי! אני גדולה יותר ממך. ואתם צריכים לשמור על עצמכם ולא לחשוב מה יעשה אותי גברי יותר בעייני אחרים
כי אני בת 12 ומבינה וכנראה גם כל השכבה שלי מכירה ואנחנו דתיות. אני חושבת שבגיל 17 או 16 זה לא בדיוק הגיל האידיאלי להתעניין.. יותר קרוב ל 10-14 תלוי כמובן במסגרת החברתית
מצנזרת את המילה מין ילדה קטנה
אנונימי
ואני אוהבת את זה ככה למרות שאני "אמורה לדעת כבר" תודה על ההתחשבות
"פרח מת"
תפרוש לדוקים אתה לא מבין כלום בנושא הזה
אנונימי
אל תענו לי בכלל חצופים
לא יפה לומר לי את זה . אתה זה שקטן יותר ממני!
וואי וואי כשאני הייתי נער לא ידעתי מה עושים של בכלל עד גיל 16... כיום ילדים בני 10 יודעים. עצוב לאן הגענו
אני שומר על עצמי טוב מאוד אנבל לי יש לי חברה הרבה מאוד זמן וזה לא בשביל להיות גברי יותר זו דרך להביע אהבה דרך מגע אינטימי, אבל את לא תביני כי לא הגעת לשלב הזה
אנונימי
אתה זה שחצוף! לך תשחק משחקי מחשב!
"פרח מת" עזוב אותך אתה לא מבין בנושא בכלל , אין לך ניסיון , אין לך כלום .
כדאי שתעזוב בידיים ריקות אתה גמרת את הקריירה , אתה קטן מידי לפה .
אנונימי
חצופה מה את עונה לי בכלל אל תעני לי
ואני לא מתכננת. יפה שיש לך חברה אבל למה ככה? אפשר להראות אהבה במגון שפות
חוצפנית מה את עונה לי
את זו שחצופה! תתבגרי ותצאי מהסרט ברבי שלך את בחיים האמיתיים, זכותך לא לשכב עד איזה גיל שתרצי (עם כמה שזה מוזר) אבל אל תשפטי אף אחד
אנונימי
דד פלואור, זו בת. ואני מבינה פי כמה ממך.
מה את עונה לו בכלל גם כן
אנונימי
חוצפנית.לכו לישון והפסיקן להתווכח
מספיק עם השפה הזאת. קוראים לי חצופה? מישהוכאן צריך ללמוד לדבר יפה לגדולים ממנו!
מה היא עונה לו גם כן חוצפנית מי היא חושבת שהיא עונה לו ככה יש לי טחורים המסכן
אנונימי
אל תעני לי
מה היא עונה לי חוצפנית
אל תעני לי חצופה
"פרח מת"
נמאס כבר מכל הבלבולי מוח האלה , בוא נדבר עכשיו רציני חתענה לי ברצינות , אתה מבין בנושא הזה או לא?
אני שם לב שכולם פה עברו את החוויה ואתה לא , אשמח שאם לא עברת את החוויה אל תתן ביקורת .
אנונימי
חוצפנית? ככה היית רוצה שידברו לבנות שלך?
תדברי את יפה למבוגרים ממך! את בכלל לא גדולה את קטנה בכלל בת 13 בערך..
אנונימי
אתה קטן יותר ממני. אתה לא צריך לדעת בת כמה אני
את בת 14 מקסימום בכלל אפילו אל תעני לו יא ערסית שיימרית
אנונימי
"אנבל" "יורק על כבשים" "יש לי טחורים ", חבל שכל מה שמעניין אותכם בגיל ההתבגרות זה ס*ס וקוצי פוצי, היה נחמד אם הייתם מתעניינות קצת בהיסטוריה, המהפכה הצרפתית? שייקספיר? משהו? אתן יודעות מה הולך עכשיו במדינה? זה הרבה יותר מעניין מתכונים פורנוגרפיים
אל תעני לי חצופה
לגמרי.^ חושבים את עצמם גברים כי הם יודעים מה מבוגרים עושים במ^טה.
מי אמר שאני מתעניין בזה רק
גם אתה חתיכת חצוף מה אתה עונה לי
אני הצוציק הקטן כי אני מנסה להסביר שזה בסדר? תסתכלי על התשובות שלי ואל תהיי מעצבנת..
אנונימי
אל תענה לי חצוף
"פרח מת"
אני סטודנט לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון , אינך יכול להטיף בי מוסר , אני עברתי הכל בחיי , אני יודע הכל בחיי ואם יש לך שאלה אתה מוזמן לשאול , ובטח ובטח ובטח שאני לא שותה את הרעל הפחית שנקרא אקסל.
אנונימי
אז אתה כנראה ממש לא מבין מה הולך פה אדוני, אני לא חושבת שהפלטפורמה הזאת מתאימה לך^^
חוצפן אל תענה לי
מה יש לך אתה ? מתלהב מעצמך?
אם אתן רוצות שיעור פרטי קצר על כל נושא בהיסטוריה בכיף תגידו
אני מאוד מתעניין בהיסטוריה למעשה! אני לומד עם החברה שלי על תולדות המרקסיזם במיטה, ומנהלים דיונים על הדרוויניזם בזמן שנהנים...
אנונימי
ממש^. חושבים את עצמם למורים בחינוך מ^נ^
אל תענה לי גם אתה יא חוצפן
כן כי זה מה שמעניין ילדים בני 14, הא יורק על כבשים?
מה אתה עונה לי בכלל חוצפן
"דאדישלסטיפס" למה אתה בגיל הזה התעניינת בהיסטוריה ושייקספיר? אם אני חר מנית היסטוריה ושייקספיר לא יעזרו לי אלה ידע איך לעשות סxס
"יורק על כבשים" , ברצינות? כבר עשית את זה בגיל 16?
"פרח מת"
אתה לא מבין שנמאס מהתגובות הביקורתיות שלך? אתה בן אדם מאוס שישאר מאוס , מאחל לך ללמוד על הנושא ולחזור , באהבה .
אנונימי
אני מורה דגול לחינוך מיני שמתעסק בהעצמת העונג הגברי והנשי כאחד. אשמח אם תיכנסו ללינק בביו ותראו את הפודקאסט שלי בחינם!
אנונימי
הרגשה מספקת שאת רוצה עוד
כואב אבל כל כך כיף
אנונימית
"חורף" אני מזכיר לך שאת בת 12. לכי לחגוג בת מצווה ולהתמקד בלימודים, עצה ממני
"פרח מת"
בתור סטודנט לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון בוא אני אתאר לך את ההרגשה , ההרגשה היא בדיוק חם, נעים, רך ולוחץ.
אנונימי
מרגיש מזה כיף יאו באה לי שוב
האמת שהשיחה נהפכה להלצה.. מי שמעוניין באמת לדבר על זה אשמח לנהל על זה דיון בפרטי
אנונימי
דאדי מזכירה לך שאתה בן 42 לך למצוא לך אלמנה לא להתערב בשיחות של ילדים בני 16
אתה לא אמור להיות פה בגילך. אני מניחה שיש לך גברים מעט יותר חשובים.
את בת 12
חורף
גם לך לא חסר מתוקה. את לא אמורה להתעניין בזה עכשיו. יש לך כמה שנים טובות עד אז.
ואתה בן 42^^^
דד פלואור את היחידה שמבינה עניין.
את לא יותר טובה ממנו חורף. אל תעשי טעויות שתתחרטי עליהן
דד פלאור תפסיקי לדבר את מדברת עם בן 42 (לכאורה) בת 12 ובת 17 שלא יודעת מהחיים שלך
אנונימי
מסכים "דאד פלאורר"
"יורק על כבשים" לך לחווה שלך לירוק על כבשים
מה בעיה שאני משתתף בדיון, אין בזה שום דבר פסול
לא יודעת מהחיים שלי? אז עדיף לי לדעת דברים שלא לגילי כמוך?
מאמי את בגיל 17 את אמורה לדעת על דברים כאלה יש נשים בגיל שלך עם ילד כבר את לא כזאת מרוחקת מהנושא את לא ילדנ קטנה יותר
אנונימי
יובל זה לא שם זה מותג
מה שוב מה
את בת 15 לעזאזל
אני יכולה להמשיך ככה כמה שרק באלי, מתוק.
אלה הבחירות שלך ואלה שלי. אני מעדיפה את שלי ואין פסול בלהיות כמוני.
אל תענו לו בכלל חוצפנים
אל תעני לי בכלל חוצפנית
מה את עונה לי בכלל
חוצפנית
אוי לגמרי ^^^^
מה טתה בכלל חושב שאתה עושה? חושב שאתה מצחיק מישהו?
לא הבנתי את מתכוונת איך זה מרגיש לבנים כשאנחנו שוכבות עם בנות? או שאני סתם מפגרת כי מה ההגיון בשאלה הזאת
אנונימית
מה את עונה לי חוצפנית
אל תעני לי
חוצפנית
מה יש לך? אתה בסדר נפשית ?
חוצפנית אל תעני לי
מה ההיגיון שלך??
חוצפנית מה את עונה לי
אל תעני לי
חצופה
כיף
אנונימי
פשוט משועממים
באמת . משועממים
ממש לא חצופה
אל תעני לי חוצפנית
כן ראית מה זה..
מרגיש מטורף זה כזה מדגדג ומרגישים רטיבות וכיףף
מה יש לךך ךך אתה לא רוצה להפסיק??
וואו.
אנונימי
חבר שלי תיאר את זה בתור חם ולח אבל נעים
אם מפסיק לעמוד לו אז זה לוחץ
אנונימית
אמא התגובות פה יותר מצחיקות מסטאנדאפ של אדיר מילר, אני שעה בוכה פה
אנונימית
חוצפנית
אתה בכוח מנסה לעצבן?
הייתי מאוד רוצה לענות על השאלה אבל אני בתול :(
אנונימי
וטוב שכך! למה אתה צריך לדעת בכלל??
אוי ממש ממש תודה לכם על הצחוק הזה שצחקתי עכשיו... אנשים משעשעים שכמוכם:)