3 תשובות
החיים עצמם
אתה פה אתה חווה משהו, אז תחיה אותו
אתה פה אתה חווה משהו, אז תחיה אותו
שוקולד חלב
היי,
קורא את מה שאתה כותב ולמרות מעט המילים מתאר לעצמי אולי שאתה כואב.. כאילו אתה מנסה לחפש כל דבר שיחזיק אותך מפני נפילה לתוך תהום.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות זאת , הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, לפתוח את הלב שלך ולבקש עזרה, גם אם אולי לא בצורה ישירה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך, אם תרצה, לדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו בשיחה פרטית ואנונימית.. נהיה שם בשביל להקשיב למה שתבחר לשתף, ללא שיפוטיות וננסה לחשוב ביחד איך אפשר להקל עלייך..
שלך
מתנדב סה"ר
קורא את מה שאתה כותב ולמרות מעט המילים מתאר לעצמי אולי שאתה כואב.. כאילו אתה מנסה לחפש כל דבר שיחזיק אותך מפני נפילה לתוך תהום.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות זאת , הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, לפתוח את הלב שלך ולבקש עזרה, גם אם אולי לא בצורה ישירה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך, אם תרצה, לדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו בשיחה פרטית ואנונימית.. נהיה שם בשביל להקשיב למה שתבחר לשתף, ללא שיפוטיות וננסה לחשוב ביחד איך אפשר להקל עלייך..
שלך
מתנדב סה"ר