4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אממ לפעמים אם יש גובה יתר לסתימה זה יכול להציק או לכאוב ואז הרופא משייף את הגובה
או שאם עשו לך סתימה שהיא עמוקה (לא שיטחית אלא עם עומק) אז זה יכול להיות רגיש והכאב חולף אחרי כמה ימים
אם ימשיך לכאוב לך תחזרי לרופא לבדיקה (קשה מרחוק להגיד מה זה בדיוק )
האיטום חריצים זה משהו שלא אמור לכאוב בכלל גם לא אחרי (רק אם יש גובה זה מציק בסגירה) כנראה זה רגישות לסתימה עצמה שעשו לך
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם זאת שן של סתימה או לא, כן יש תחושה קצת מוזרה שכאילו משהו טיפ טיפונת בולט אבל כבר התרגלתי לזה, כואב לי לאכול בצד שמאל (הצד של השן הכואבת) ולשתות
באיזה שן כואב לך, של הסתימה?
מצליחה לסגור רגיל את הפה או מרגישה שמשהו מפריע?
יכולות להיות כמה סיבות אבל בינתיים באמת תאכלי מאכלים רכים,מעדן, פירה, גלידה, דייסה