7 תשובות
כבר נפתח מזמן, הם בטור כבר חודשים
שואל השאלה:
ל2024..
ל2024..
לא פתוח כבר? אני הייתי מחכה להודעה שלהם באינסטגרם או משהו.. לא זכור לי שהם הודיעו על תאריך עדיין
היה להם טור אירופה שנגמר ב19 ליולי ובאוגוסט הם מתחילים טור אמריקה אבל זה הטור האחרון שלהם עד לאלבום הבא.
לגבי הכרטיסים תקני רק(!) מהאתר של הלהקה ותזהרי מהאתר viagogo (תקראי עליהם)
לגבי הכרטיסים תקני רק(!) מהאתר של הלהקה ותזהרי מהאתר viagogo (תקראי עליהם)
שואל השאלה:
אןכןןכ לגבי הטור הבא
אןכןןכ לגבי הטור הבא
^^ קניתי בviagogo והכל הלך חלק. אני יודעת שהיו פעם בעיות איתם אבל אני הזמנתי מהם כרטיסים ממש לא מזמן והיה אחלה
^^הם יעשו טור חדש כנראה עוד 3 4 5 שנים אי אפשר לדעת. הם עושים טור רק שהם מוציאים אלבום חדש.
^life'sweird גם אני הזמנתי מהם להופעה שלהם באתונה ב19 ליולי וקיבלתי את הכרטיס רק ב17 ליולי עדיף לא להתעסק איתם פעם זה היה אתר אמין היום רובם שם נוכלים ותמיד כדאי להזמין מהאתר של המוזיקאי. אגב אתמול הייתה כתבה בחדשות על viagogo אז עדיין אנשים נופלים לרמאים.
^life'sweird גם אני הזמנתי מהם להופעה שלהם באתונה ב19 ליולי וקיבלתי את הכרטיס רק ב17 ליולי עדיף לא להתעסק איתם פעם זה היה אתר אמין היום רובם שם נוכלים ותמיד כדאי להזמין מהאתר של המוזיקאי. אגב אתמול הייתה כתבה בחדשות על viagogo אז עדיין אנשים נופלים לרמאים.
באותו הנושא: