התחברות
הרשמה
רק לי כואב לראות את כל השנאת חינם הזאת?
למה? מה זה משנה ימין או שמאל זה בסדר יש לנו דעות שונות למה לשנוא למה לריב למה?
ועוד בתקופה של תשעה באב,כואב לי כלכך.
25 ביולי 2023, 14:38
שנאה
ישראל
2 תשובות
גם לי );
1
1i4nbrm
גם לי
מצב הזייה יהודים דורסים יהודים..
מקווה שזה ייגמר מהר
J
Just Me^_^
באותו הנושא:
הגעתי למצב שאני פורשת מהאתר הזה כי נמאס לי לראות את הזלזול והשנאת חינם של חלקכם כלפי החרדים.
גם לכם נמאס מכל השנאת חרדים הזאת שיש באתר סטיפס?
אני פשוט בהלם מכמות השנאת חינם של השמאלנים(לא כולם לא מכלילה)
למה השנאת חינם הזאת?
מה אתם חושבים על השנאת חינם שיש כיום ?
מאיפה השנאת חינם הזו כלפי האתאיסטים?
אתם לא חושבים שהשנאת חינם הזאת מזעזעת?
ממה נובעת כל השנאת חינם הזאת בטיקטוק?
מה אתם חושבים על השנאת חינם שיש עכשיו?
מה נסגר עם כל השנאת חינם פה באתר הזה יואו
למה השנאת חינם הזאת לצ'אחלות?