6 תשובות
תקנה 13 מיני,עלה לי 2800 כולל הכל אז בטח יותר זול ולא יצא יקר ברמות
או שעדיף לחסוך ולקנות את ה15 שיצא וגם לא צריך כבל של אייפון הוא עם טייפ סי והוא ממש טוב תכלס אז אם אין לך לחץ תחכ
שואל השאלה:
ואייפון 13 פרו ?
כן
בהצלחה (:
כן
קניתי 14 256 גיגה, אירפודס, מטען וכבל בערך במחיר הזה (לא באילת)
לא נראה לי אלה עם כן זה יד שלוש או ארבה
אנונימית