3 תשובות
כל אחד בתחום עיסוק שונה, אין יותר קרבי. אבל יש יותר וואסח למגב
אותו ייעוד ועיסוק פחות או יותר ככה שפחות או יותר אותו דבר מבחינת "קרביות"
מגב קל חיר גבולות הם התחתית של הלוחמה לבנות