8 תשובות
ממליץ חיטת דורום מלאה הכי טעים
הלבן
האמצעית
הלבנה
האמצעית
מסולסלת
אני אישית אוהבת את הספגטי שאני עושה פסטה עם רוטב חוץ מלפסטה עגבניות ופסטה בלונז לזה יש סוגים מסוימים של פסטה
באותו הנושא: