17 תשובות
נשמע מאוד מתסבך
כאילו העלילה קצת מסובכת מתחיל ברומן ואז מלחמה?
ואז גם העולם שקר?
סהכ נשמע טוב כן? פשוט את בטוחה שתצליחי להכניס הכל ולקשר?
כאילו העלילה קצת מסובכת מתחיל ברומן ואז מלחמה?
ואז גם העולם שקר?
סהכ נשמע טוב כן? פשוט את בטוחה שתצליחי להכניס הכל ולקשר?
מעניין
ברור שהייתי קוראת.
מוזמנת לשלוח אליי גם אם באמת תעשי ספר
ברור שהייתי קוראת.
מוזמנת לשלוח אליי גם אם באמת תעשי ספר
שואל השאלה:
זה המאפיינים של הסיפור^^
לא אמרתי מה העלילה
זה המאפיינים של הסיפור^^
לא אמרתי מה העלילה
אנונימית
אפשר לוותר על הלהטב ולהכניס את הסיפור רומנתיקה מהצד ולהיתרכז במלחמה
אם זה המאפיינים הכללים שלך, לא.
כולם מרוכזים ברומנטיקה.. אני פחות מתחברת לעולם מזאנר אחד שזאנר אחר תופס מקום גדול יותר ממנו.
כולם מרוכזים ברומנטיקה.. אני פחות מתחברת לעולם מזאנר אחד שזאנר אחר תופס מקום גדול יותר ממנו.
שואל השאלה:
האמת שהסיפור לא מתרכז בכלל ברומנטיקה, היא משנית
הסיפור מתרכז במלחמה
האמת שהסיפור לא מתרכז בכלל ברומנטיקה, היא משנית
הסיפור מתרכז במלחמה
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא יכולה לוותר על הלהטב כי דמות להטבית אחת הולכת להזיז ולהניע מאוד את העלילה ואי אפשר בלעדיה
ובכל מקרה האהבה בעלילה נורא משנית ולא המרכז
ואני לא יכולה לוותר על הלהטב כי דמות להטבית אחת הולכת להזיז ולהניע מאוד את העלילה ואי אפשר בלעדיה
ובכל מקרה האהבה בעלילה נורא משנית ולא המרכז
אנונימית
למה העובדה שהיא להטב זה מה שמניע את העלילה.. זה כן נשמע שזה המרכז לפי איך שתיארת את המאפיינים הכלליים שלו.
בכל אופן בהצלחה בסיפור
בכל אופן בהצלחה בסיפור
שואל השאלה:
את שופטת את הסיפור בלי שאת יודעת את העלילה, והעובדה שהדמות להטבית לא מניעה את העלילה אלא מה שהיא עושה עם זה..ותודה..
את שופטת את הסיפור בלי שאת יודעת את העלילה, והעובדה שהדמות להטבית לא מניעה את העלילה אלא מה שהיא עושה עם זה..ותודה..
אנונימית
אם רומנטיקה זה לא העיקר אז מה משנה שהיה דמות להטב או שלא
שואל השאלה:
יש רומנטיקה אבל היא לא העיקר^
הדמות הלהטבית (בן) פשוט אובססיבי למישהו והוא הולך לעשות משהו קיצוני שמזיז ממש את העלילה..אבל העובדה שהוא להטבי לא חשובה לסיפור רק מה שהוא עושה
יש רומנטיקה אבל היא לא העיקר^
הדמות הלהטבית (בן) פשוט אובססיבי למישהו והוא הולך לעשות משהו קיצוני שמזיז ממש את העלילה..אבל העובדה שהוא להטבי לא חשובה לסיפור רק מה שהוא עושה
אנונימית
בדיק^^
אני לא שופטת, ביקשת חוות דעת וזה מה שהשתמע לי מחוות הדעת ומהמאפיינים
למה דמות צריכה להיות להטבית כדי להניע את העלילה
אם הוא אובססיבי למישהו אז העלילה כן נשענת על רומנטיקה
אני לא שופטת, ביקשת חוות דעת וזה מה שהשתמע לי מחוות הדעת ומהמאפיינים
למה דמות צריכה להיות להטבית כדי להניע את העלילה
אם הוא אובססיבי למישהו אז העלילה כן נשענת על רומנטיקה
ומה אם זה היה שמישהוא אובססיבי לבת
שואל השאלה:
העלילה לא נשענת על רומנטיקה הדמות הלהטבית זה דמות משנית בכלל^^
אוף עזבי
וזה לא סותר שיש אהבה בזאנר של פנטזיה או בכל זאנר אחר, אם זה משתלב נכון
העלילה לא נשענת על רומנטיקה הדמות הלהטבית זה דמות משנית בכלל^^
אוף עזבי
וזה לא סותר שיש אהבה בזאנר של פנטזיה או בכל זאנר אחר, אם זה משתלב נכון
אנונימית
את אמרת שהוא אובססיבי למישהו ועושה מהלך שמניע את העלילה.. זה נשמע שהמהלך מונע מרומנטיקה, והרי זה סיפור פנטזיה.
אין לי בעיה עם רומנטיקה, זה כנראה ספר נחמד מאוד, אני בטוחה.
אני פשוט אומרת שזה מה שנשמע מאיך שתיארת את הסיפור, ואני לא מתחברת.
אין לי בעיה עם רומנטיקה, זה כנראה ספר נחמד מאוד, אני בטוחה.
אני פשוט אומרת שזה מה שנשמע מאיך שתיארת את הסיפור, ואני לא מתחברת.
שואל השאלה:
איך זה סותר? אפשר לשלב רומנטיקה ולגרום לה להניע את העלילה אם הביצוע טוב בכל זאנר, רומנטיקה זה לא זאנר ספציפי כמו שמתח זה לא זאנר ספציפי וסיפור רומנטיקה יכול להיות גם סיפור מתח ..במלא סרטים נגיד במפוצלים יש גם רומנטיקה גם פנטזיה גם מתח..גם זאנר מלחמה יכול לכלול רומנטיקה ומתח, זה תלוי אם זה משתלב בעלילה ולא גדול יותר מהזאנר עצמו, ואני יכולה להבטיח לך שזה לאגדול יותר מהזאנר עצמו והביצוע של זה מדוייק..המהלך שלו הוא רק מהלך קטן מבין מלא מהלכים של דמויות אחרות..לא הבנתי מי הכניס לך שזה סותר
איך זה סותר? אפשר לשלב רומנטיקה ולגרום לה להניע את העלילה אם הביצוע טוב בכל זאנר, רומנטיקה זה לא זאנר ספציפי כמו שמתח זה לא זאנר ספציפי וסיפור רומנטיקה יכול להיות גם סיפור מתח ..במלא סרטים נגיד במפוצלים יש גם רומנטיקה גם פנטזיה גם מתח..גם זאנר מלחמה יכול לכלול רומנטיקה ומתח, זה תלוי אם זה משתלב בעלילה ולא גדול יותר מהזאנר עצמו, ואני יכולה להבטיח לך שזה לאגדול יותר מהזאנר עצמו והביצוע של זה מדוייק..המהלך שלו הוא רק מהלך קטן מבין מלא מהלכים של דמויות אחרות..לא הבנתי מי הכניס לך שזה סותר
אנונימית
תלוי בעלילה אבל בעיקרון נשמע אחלה
באותו הנושא: