6 תשובות
המצב פה מתפרק מלחמת אזרחים תהיה בקרוב
אנונימי
כמובן שכמובן שככממוובבןן שלא!
כולנו אחים! גם אם כולנו שונים ומחזיקים בדעות ואידיאולוגיות שונות.
מי שכן רוצה בשנאת חינם הזאת חייב לטפל בעצמו ולעשות עם עצמו חשבון נפש ולקחת על עצמו אהבת חינם והכלת וקבלת האחר בזריזז אבל.
לדעתי לא אבל אם היא מתחילה אז צריך לתמוך כי בכל דבר יש גם חסרונות וגם יתרונות, אם הדבר לא נמנע צריך להשתמש בזה
אין ספק שאנחנו צריכים אירוע רצינו כדי לעשות ריסטארט למוח ולמצב רוח של כולם. אנחנו פשוט צריכים אנשים אחרים, אנשים שבאמת ראויים להנהיג ולא עסוקים בריבים שלא עוזרים לשום דבר.
שאולי לשלטון!!!!!
שואל השאלה:
חד משמעית
אנונימית