12 תשובות
שואל השאלה:
ו כאן 11?
ו כאן 11?
אנונימי
ערוץ 53
ערוץ 53
^איך מצפים שיהיה קהל למשחקים האלו אם אין חשיפה
^לא חושב שהרבה אנשים מצפים לכזאת חשיפה שם, כי כל העולם צופה בכדורגל גברים שזה מן הסתם הרבה יותר מקצועי ומהנה לצפות, כי הרמה הרבה יותר גבוה, ואני אומר *הרבה* יותר.
פשוט אף אחד לא באמת מתעניין בזה, וזה למה זה לא כזה מסודר ואין סביב זה הייפ כמו למונדיאל גברים.
פשוט אף אחד לא באמת מתעניין בזה, וזה למה זה לא כזה מסודר ואין סביב זה הייפ כמו למונדיאל גברים.
^^לצערי לא
לא מבינה את הקטע
את המונדיאל של הגברים שידרו מלא ובערוץ 11 בחינם
ובשביל לראות את המונדיאל הזה אני צריכה לשלם על ערוץ
לא מבינה את הקטע
את המונדיאל של הגברים שידרו מלא ובערוץ 11 בחינם
ובשביל לראות את המונדיאל הזה אני צריכה לשלם על ערוץ
^ לא
^שידרו את המונדיאל גברים בצורה הרבה יותר מסודרת כי זו מן הסתם תחרות ש*הרבה* יותר נצפת מהמונדיאל נשים וזה מובן גם למה. מה יש לא להבין פה את הקטע?
לשאלה, בערוץ 53 ישדרו.
לשאלה, בערוץ 53 ישדרו.
^כן כפי שאמרתי לא נותנים לזה במה כי זה מן הסתם הרבה פחות מקצועי וההבדל רמות מדבר בפני עצמו.
מן הסתם שאנשים יעדיפו לראות רמה מאוד גבוה של כדורגל, ולא רמה שהיא הרבה פחות. (לא בקטע של זלזול, זה כבר מוכח שההבדל ברמות עצום).
אני דיי בטוח שמלא אנשים מודעים על כדורגל נשים, אבל לא צופים בזה מהסיבות שאמרתח קודם.
מן הסתם שאנשים יעדיפו לראות רמה מאוד גבוה של כדורגל, ולא רמה שהיא הרבה פחות. (לא בקטע של זלזול, זה כבר מוכח שההבדל ברמות עצום).
אני דיי בטוח שמלא אנשים מודעים על כדורגל נשים, אבל לא צופים בזה מהסיבות שאמרתח קודם.
^ברור שההבדל עצום, זה ידוע ואני לא מתווכחת
פשוט חבל שלא משדרים את זה בצורה יותר נגישה
נגיד אם פספסתי משחק ולא הקלטתי, אני לא מצליחה למצוא את המשחק בשום מקום וזה פשוט מציק
פשוט חבל שלא משדרים את זה בצורה יותר נגישה
נגיד אם פספסתי משחק ולא הקלטתי, אני לא מצליחה למצוא את המשחק בשום מקום וזה פשוט מציק
^יכול להיות
אבל אני חושבת שאם הייתה קצת יותר חשיפה לעניין היו מודעים לזה וצופים הרבה יותר
אני אישית לא ידעתי בכלל שזה מתקיים עד לפני כמה ימים
אבל התחלתי לראות ואני מתחרטת גם שלא ידעתי על זה לפני
ואני בטוחה שיהיו עוד כמוני
אולי זה כי אני בת אבל לא נותנים אפילו לזה במה לפי מה שאני רואה
אבל אני חושבת שאם הייתה קצת יותר חשיפה לעניין היו מודעים לזה וצופים הרבה יותר
אני אישית לא ידעתי בכלל שזה מתקיים עד לפני כמה ימים
אבל התחלתי לראות ואני מתחרטת גם שלא ידעתי על זה לפני
ואני בטוחה שיהיו עוד כמוני
אולי זה כי אני בת אבל לא נותנים אפילו לזה במה לפי מה שאני רואה
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימי