8 תשובות
ללכת לישון למאות שהלקוח יהיה ממש בעייתי. אם יש לך נסיעה ארוכה אז תשאיר ערה ולכי לישון בנסיעה
תישני
שואל השאלה:
יש לי נסיעה של איזה ארבע שעות אז כן
עדיף שתשארי ערה אם תישני תיהיה יותר עייפה פשוט תשתי קפה
עדיף על כלום לדעתי.
עדיף שעתיים מכלום.
לא לישון