8 תשובות
ללכת לישון למאות שהלקוח יהיה ממש בעייתי. אם יש לך נסיעה ארוכה אז תשאיר ערה ולכי לישון בנסיעה
תישני
שואל השאלה:
יש לי נסיעה של איזה ארבע שעות אז כן
יש לי נסיעה של איזה ארבע שעות אז כן
תשני
עדיף שתשארי ערה אם תישני תיהיה יותר עייפה פשוט תשתי קפה
עדיף על כלום לדעתי.
עדיף שעתיים מכלום.
לא לישון
באותו הנושא: