6 תשובות
לא זה אחלה ציון
לא ציון ממש טוב
ציון מהמם כל הכבוד!
זה פצצה, אפילו ב4 לא מצליחים תמיד להגיע לציון כזה וגם ב3, אז 5?! מדהים. אם חשוב לך יותר פשוט תיגשי בחורף
זה סביר
זה מדהים!
כל הכבודד
כל הכבודד
באותו הנושא: