10 תשובות
את לא מפחדת מהדבר הנכון.
יותר נכון לחשוש ממלחמת גוג ומגוג ולחזור בתשובה.
יותר נכון לחשוש ממלחמת גוג ומגוג ולחזור בתשובה.
אנונימי
אם את שואלת אותי? לא צריך לפחד מהממשלה, צריך לפחד מהאנשים שהפכנו להיות. כמה שנאת חינם, וכמה ריבים בין אחים. התקשורת וכל הדברים שאנשים רואים בטלוויזיה זה מה שהופך אותנו לכאלה, שמעוותים לנו את המציאות וכל אחד יודע רק לצעוק ולנסות לבלוט במקום ללמוד להקשיב ולכבד אחד את השני. לא הממשלה מה שיהרוס אותנו, אנחנו האויב של עצמנו.
אנחנו לא נהפוך לצפון קוריאה ולא למשהו כזה , אלוקים שומר עלינו והכי חשוב באמת, לא משנה מה הדעה שלנו זה שנפזר אהבת חינם ! כי רק ככה אנחנו נשאר עם ישראל!
את לא יודעת עובדות. את חוששת לחינם. כל מה שיקרה עכשיו זה ששופטים לא יוכלו להיות חזקים יותר מנבחרי הציבור. כל עוד נבחרי הציבור פועלים לפי החוק, שופטים לא יוכלו להתערב כי הם לא מסכימים עם נבחרי הציבור.
בכל מקרה, להתנהג כאילו זה מה שהוביל לחיים כמו בצפון קוריאה זאת די בורות... אני לא בא לצאת עלייך חלילה, אבל התקשורת מנסה להפחיד אותך וזה ממש עובד.
בכל מקרה, להתנהג כאילו זה מה שהוביל לחיים כמו בצפון קוריאה זאת די בורות... אני לא בא לצאת עלייך חלילה, אבל התקשורת מנסה להפחיד אותך וזה ממש עובד.
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אני לא ממש עוסקת בפוליטיקה, אני יודעת רק עובדות
לא, אני לא ממש עוסקת בפוליטיקה, אני יודעת רק עובדות
אנונימית
אנחנו לא צפון קוריאה.. בסך הכל מאזנים את המערכת המשפטית..
תני לי לנחש
כל הידע שלך על מה שקורה בארץ הוא מחדשות 11,12 או 13?
כל הידע שלך על מה שקורה בארץ הוא מחדשות 11,12 או 13?
תפסיקי לצפות בערוצי התבהלה
לא נגיע למצב שלהם אבל כן נגיע לדיקטטורה
לממשל דיקטטורי יש כמה מאפיינים, הסרת הסמכויות שלא ניתנו מעולם לבג"ץ אולם נשמע כמו מאפיין דיקטטורי אך זו הקצנה של המציאות