6 תשובות
הכל יהיה בסדר זה הכל תקופות בחיים לפעמים את עצובה ולבד אבל את תמצאי בסוף את האנשים הנכונים תעני לה רגיל בכל זא
היא שלחה לך הודעה תכבדי אותה
היא שלחה לך הודעה תכבדי אותה
תרגישי טוב
תיהיה שמחה החיים יפים
אולי זה לא נראה ככה עכשיו אבל אני מבטיח לך שתעבור תקופה את יהיה מאחורי זה והכל יסתדר
תשאירי חזקה לא לוותר!!
בכל מקרה אשמח לפרח תודה
אולי זה לא נראה ככה עכשיו אבל אני מבטיח לך שתעבור תקופה את יהיה מאחורי זה והכל יסתדר
תשאירי חזקה לא לוותר!!
בכל מקרה אשמח לפרח תודה
היא כותבת ודואגת לך ואת מסננת אותה בגלל איזה מחשבה שהיא עושה לך טובה את רצינית??
אנונימי
תעני רגיל
אם היא מדברת איתך סימן שאכפת לה ואולי באמת קשה לה עם זה שאת בבית חולים אבל היא משקיעה שולחת לך הודעות אז תעני
אם היא מדברת איתך סימן שאכפת לה ואולי באמת קשה לה עם זה שאת בבית חולים אבל היא משקיעה שולחת לך הודעות אז תעני
וואי אני ממש מצטער לשמוע!, אם בא לך את יכולה לדבר איתי פרטי, נראה לי שיושב לך דברים על הלב
באותו הנושא: