6 תשובות
לא חושב
ציפרלקס זה משהו שאמור להרגיע אותך
יכולות להיות תופעות לוואי, תקח מחר כרגיל פשוט
ציפרקלסס עשרה מיליגרם
אנונימית
זה כדור הרגעה מסוכם זה לא אבל מי שלוקח את זה צריך להקפיד
זה לא כדור הרגעה.
זה כדור מקבוצת ssri שתפקידו להשפיע בעיקר על הולכה נכונה של סרוטונין.
תלוי במינון שאתה לוקח אבל במינונים גבוהים זה יכול להיות מסוכן קצת. חשוב להקפיד.
חחח ^ ציפרה לא אמור להרגיע .
זה לא מסוכן אם שכחת יום אחד וגם לא יומים אבל אם זה מתמשך זה כבר מאוד לא מומלץ כי בסופו של דבר זה משפיע מאוד רע על המערכת.
בגלל זה חייב להפסיק את הטיפול בהדרגה וזה לוקח זמן, תלוי מה המינון.