7 תשובות
כן קצת
אם אתם בקשר טוב אז יופי אם לא אני לא רואה סיבה...
כן לדעתי את יכולה פשוט להגיד מזל טוב ולהמשיך הלאה
קצת מוזר
כן
אנונימת חד משמעית לא אבל אל תעשי את זה בצורה שזה יראה כיאלו את רוצה לחזור אליו (אם את לא)
כן מאוד אל תעשי את זה
באותו הנושא: