25 תשובות
רק עשיתי להם קאבר בעברית לא מזמן :)
שואל השאלה:
איפה ניתן לראות??
אנונימי
בערוץ שלי בביו :)
שואל השאלה:
סלאי!
אנונימי
^מוזמן לכתוב את דעתך אגב תמיד אשמח לשמוע דעות
שואל השאלה:
האמת שנחמד מאוד, אעשה לייק
אנונימי
לא
שואל השאלה:
סתמי
אנונימי
אמאשך
שואל השאלה:
הטעות של הגיטרה הקלאסית, אתה לגמרי צודק, 5 שנים ניגנתי קלאסית וכשעברי לחשמלית הרגשתי שזה היה ככ מבוזבז ושיכלתי ללמוד טכניקות ואיך להשתמש במגבר ובפדלים כל הזמן הזה מאשר לבזבז אותו על קלאסית כי גם ככה בקושי משתמש בה
אנונימי
שואל השאלה:
וסתמי
אנונימי
אימו
שואל השאלה:
100 שקל?
אנונימי
חמש
שואל השאלה:
2
אנונימי
^^^^^^תסביר פה את זה לכל האידיוטים פה שאומרים שגיטרה חשמלית כואבת יותר מקלאסית.
דיי זה כואב לי כמות הטמטום באתר הזה...
שואל השאלה:
חשמלית זה ככ יותר נוח
אנונימי
^חשמלית זה כלי קל.
לפחות בהקשר של punk זה ליטרלי להזיז אצבע ימינה שמאלה.
שואל השאלה:
כן
אנונימי
אני אוהבת את פירס דה וויל ממש היי
אומייגד דיי פירס דה וויל
הם להקה כ"כ טובה
תודה תודה
שואל השאלה:
היידה, אהבתי את הביו 10 מ10
אנונימי