6 תשובות
אני לא מצדיקה שום דבר שסתיו עושה באח הגדול אבל בקטע הזה היא צדקה יותר מבדרך כלל. אנשים עייפים ורוצים לישון, מבקשים ממך יפה תפסיק אל תעצבן יותר
חולה על ליאל סוף סוף נכנסו אנשים שמעמידים אותנ במקום
שואל השאלה:
היא ממש לא צדקה היא אמרה לו לסתום את הפה מתי שהוא צחק עם אנשים, מי היא בכלל שתגיד מתי לדבר ומתי לסתום
היא ממש לא צדקה היא אמרה לו לסתום את הפה מתי שהוא צחק עם אנשים, מי היא בכלל שתגיד מתי לדבר ומתי לסתום
אנונימי
שואל השאלה:
סתם עשיתי פסיכולוגיה הפוכה לראות מה יענו
סתם עשיתי פסיכולוגיה הפוכה לראות מה יענו
אנונימי
סליחה סליחה התבלבלתי בינהם, אני לא מצדיקה שום דבר שסתיו אומרת וליאל נכנס להראות דברים אחרים ולהעמיד את הסתיו הזאתי במקום כי היא מאבד את זה
הוא לא ביריון וזה סתם בסך הכל צחוקים בלילה
אנונימי
באותו הנושא: