8 תשובות
לא, בהצלחה
קים
אנונימית
אני מצאתי בגוגל
אני ליאם עכשיו(נולדתי בשם ' הדס ' )
לא חוח
רק שלא תבחר משהו גרועע
וגם משהו שלא ירדו עליך ושלא יצחקו עליך עליו^
ותבחר משהו עם משמעות יפה בעיניך ושמתאים לפחות לאופי שלך או משהו
ואתה יכול גם עם צליל דומה לשם הקודם שלך או בהגייה דומה לשם הקודם שלך
ותעדכן
אביב זה שם ממש נחמד!! ולדעתי זה מגניב לערב את ההורים בבחירת שם(:
אני חושבת ששינוי שם משנה מזל, אז תבחר בשמות שהמשמעות שלהם היא נחישות, שאפתנות, מוטיבציה, נבונות.
אני אישית לא חושבת שזה רעיון טוב להעזר בהורים, זה שם שצריך לבוא ממך ושתתחבר אליו, אני בטוחה שבסוף תמצא. ואביב זה שם ממש נחמד והוא גם יוניסקס.