11 תשובות
כן, במיוחד עם כל הקטע של המלחמות ושל השמאלנים והימנים
בוודאי
אני די בטוחה

אין מה להסביר, תסתכלי על הכביש שחסום במפגינים, זה מספיק
חד משמעית המדינה נהייתה פח שנאת חינם
מאוד
בהחלט
העם שלנו מפולג ומלא שנאה, לא בשביל זה הקימו את המדינה.
שואל השאלה:
מה לדעתכם ניתן לעשות כדי לאחד את העם ולרפא את הקרע והשסע שנוצר פה?
אנונימית
לא, העיקר שיש לנו מדינה.
אסור לשכוח איפה היינו לפני 80 שנה.
זה שעכשיו תקופה קצת קשה לא אמר שהלכה המדינה.
כן פילוג מיותר ומגעיל