10 תשובות
אני מבינה אותך ממש אבל תכתבי לה מקסימום היא לא יכולה להיפגש ולא יקרה כלום
גם אם הייתן הרבה ביחד בבית ספר כנראה שהיא אוהבת אותך ונהנית איתך אז אין סיבה שלא תרצה
ומה שרשמת למעלה נשמע טוב תכתבי לה את זה
בכל זאת תשאלי אותה אם היא רוצה להפגש גם אם היא לא יכולה עכשיו, תוכלו לקבוע יום אני בטוחה שתזרום
תרשמי לה "היי, מה נשמע? לא דיברנו מלא זמן, תרצי במקרה להפגש אם את יכולה?"
תכתבי לה: היי, מה שלומך? סליחה שאני מפריעה...
רק תהיתי לעצמי מה את עושה בחופש, אם באלך להפגש אני ממש אשמח.:)
אנונימי
שואל השאלה:
איך לכתוב לה בדיוק?
ומשהו שלא יהיה יותר מידי כי אני ממש מתביישת ואנחנו גם לא דיברנו הרבה בהודעות בוואטסאפ
תודה לכולם ממש מעריכה את התשובות ❤
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב לה
"היי מה קורה? הרבה זמן לא דיברנוו"
כהתחלה זה בסדר?
אנונימית
כן זה מעולה
תכתביי הכל טוב לא מביך מקסימום אם היא בחול היא תגיד לך ותקבעו יום אחר
תעשי את זה לא מביך אני יעזור לך
תכתבי היי
מה שיהיה יהיה
שואל השאלה:
וואי ממש סליחה שאני חופרת אבל אין לי אומץ לשלוח את זה
מה לעשות?
אנונימית